Кількість
|
Вартість
|
||
|
Natrol була заснована в 1980 році Елліоттом Бальбертом як косметична компанія. Але вже в 1982 році вони почали торгувати харчовими добавками. На тому етапі не виробляли їх самі, а замовляли у інших виробників, а самі займалися упаковкою, брендування і маркетингом.
Перші харчові добавки, які випускала Natrol, були пов'язані з схудненням. Звідси і назва компанії "NATural contROL".
Крім товарів для схуднення компанія випускала і інші товари вітаміни, мінерали, трав'яні комплекси та інше подібне. Все це, як і раніше без свого виробництва.
У 1986 році у Natrol вийшов перший великий продукт, який ринок дійсно помітив. Це був Ester-C - особлива швидко засвоюється форма вітаміну C.
Інший великий успіх Natrol - дитяче заспокійливий Calms Kids.
Natrol за останні кілька десятиліть перетворилася в один з найбільш відомих брендів в категорії вітамінів, мінералів і харчових добавок, допомагаючи сформувати те, що зараз називається «нутрицевтиків».
Перевірка якості є основним маркетинговим елементом бренду, тому ми вирішили приділити їй належну увагу.
Natrol закуповує інгредієнти для приготування своєї продукції в США і за кордоном. Незалежно від країни походження сировини, виробник проходить перевірку в рамках Natrol's Quality Assurance Program. Вона включає:
- Кваліфікацію постачальника - перевірка виробничого ланцюжка, аудит підприємства.
- Перевірка інгредієнтів - після отримання партія сировини, вона поміщає в карантин, з неї знімається проба, яка проходить тестування. Natrol вказує на свою репутацію "найсуворішого" закупівельника сировини в індустрії.
- Перевірка продукції в ході виробничого циклу.
- Тестування готової продукції - включає хімічний і мікробіологічний аналіз, перевірка регулюється законодавством Каліфорнії.
- Контроль документації.
- Зберігання інформації про проведені перевірки.
- Регулярний аудит якості - проводиться агентствами видають ліцензію на діяльність і сертифікат якості.
Natrol виробляє більше 200 найменувань продукції для того, щоб задовольнити всі потреби покупців. Їхні товари доступні в більш, ніж 25000 аптеках, магазинах здорового харчування, інтернет-каталогах, тренажерних залах як в США, так і по всьому світу.